Biuletyn Informacji Publicznej
Zespół Szkół Nr 2 w Swarzędzu

ilość odwiedzin tej strony: 629
ostatnia aktualizacja tej strony:
2011.02.04 12:47

Treść strony

Oświadczenie o dostępności

To jest oficjalne oświadczenie o dostępności serwisu www.bip.zs2swarzedz.powiat.poznan.pl:

  1. Zgodność ze standardami
    • Serwis spełnia wytyczne W3C Web Content Accessibility Guidelines WCAG 2.0 na poziomie AAA.
    • Serwis jest zgodny ze standardem HTML 4.01.
  2. Pomoc w nawigacji
    Wszystkie strony zawierają okienko wyszukiwarki.
  3. Odnośniki
    Teksty odnośników są dobrane w taki sposób, aby w miarę możliwości były zrozumiałe nawet poza kontekstem zdania, w którym występują.
  4. Obrazki
    Wszystkie obrazki i grafiki prezentacyjne zawierają atrybuty alt z opisem. Strona nie zawiera obrazków czysto dekoracyjnych w kodzie HTML.
  5. Oprogramowanie związane z dostępnością
    • Intelligent Web Reader, program udźwiękawiający (ang. screen reader) dla Windows
    • JAWS, program udźwiękawiający (ang. screen reader) dla Windows. Dostępna jest czasowo ograniczona wersja próbna.
    • Window-Eyes, program udźwiękawiający dla Windows. Polska wersja dostarczana jest przez firmę E.C.E.
    • Home Page Reader, kolejny program udźwiękawiający dla Windows. Dostępne są czasowe wersje demonstracyjne.
    • Lynx, darmowa przeglądarka tekstowa polecana dla użytkowników niewidomych używających monitorów brajlowskich.
    • Links, darmowa przeglądarka tekstowa polecana dla użytkowników łączy o niskich przepustowościach.
    • Opera, przeglądarka graficzna posiadająca wiele cech związanych z dostępnością stron, np. skalowanie tekstu i grafiki, style użytkownika, wyłączenie pobierania obrazków ze strony itp. Darmowa wersja do pobrania; dostępna na Windows, Macintosha, Linuksa i inne systemy operacyjne.

Oświadczenie powstało w oparciu o dokument http://www.mimas.ceti.pl/dia/ i może być rozpowszechniane na analogicznych zasadach.

  • opublikował: Administrator Systemu
    data publikacji: 2011-02-04 12:47

[drukuj całą stronę]drukuj całą stronę